Regulamin Hotelu Brzozówka

Obiekt hotelowy „Hotel Brzozówka” wraz ze stroną internetową www.hotelbrzozowka.pl prowadzony jest przez firmę „Salon Futrzarski Barbara i Adam Skrzeszewscy Spółka Jawna” z siedzibą w Busku-Zdroju przy pl. Zwycięstwa 27, 28-100 Busko-Zdrój, Polska, KRS: 0000097238, NIP: 6551605771, REGON: 290888779, z którą można się skontaktować drogą elektroniczną administator@hotelbrzozowka.pl a także recepcja@hotelbrzozowka.pl lub telefonicznie +48 668199909 w godzinach pracy firmy (dzień powszedni: 9.00 – 22.00, sobota 9.00 – 22.00).

 

Regulamin hotelu:

1. Gość hotelu zobowiązany jest do okazania pracownikowi recepcji przy zameldowaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość Gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie, Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza/karty do pokoju.

2. Śniadanie serwowane jest w postaci bufetu w jadalni hotelowej codziennie w godzinach 08.00-10.00. Prosimy o niewynoszenie z jadalni posiłków i napojów.

3. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00.

4. Recepcja pracuje w godzinach od 10.00 do 21.00 lub do godz 20 w niskim sezonie. Wymeldowanie odbywa się w godzinach 10.00 – 11.00. Zameldowanie w godz. 15.00 – 21.00 lub 15.00 – 20.00 w sezonie niskim.

5. Życzenie przedłużenia pobytu prosimy zgłaszać w Recepcji, najpóźniej do godziny 12:00 dnia poprzedzającego dzień, w którym upływa termin zakończenia pobytu. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi.

6. W czasie pobytu zapewniamy wymianę bielizny hotelowej oraz ręczników na życzenie Gości.

7. Zwierzęta nie są akceptowane.

8. Hotel nie odpowiada za utratę lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy oraz innych przedmiotów wartościowych jeżeli nie zostały one umieszczone w sejfie i prawidłowo zamknięte. Kod do sejfu ustala Gość i nie może go nikomu udostępniać. Podczas wymeldowania Hotel zastrzega sobie prawo sprawdzenia czy sejf hotelowy został pozostawiony otwarty i opróżniony.

9. Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność ze wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia Hotelu, przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.

10. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub stratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa lub znajdujących się w nim rzeczy.

11. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien upewnić się że drzwi są zamknięte. Wchodząc lub wychodząc z budynku należy zamykać drzwi główne do budynku.

12. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres za który uiścił należną opłatę.

13. Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00 – 06:00.

14. Osoby odwiedzające naszych Gości prosimy o opuszczenie hotelu do godziny 22:00.

15. W pokojach hotelowych obowiązuje zakaz używania przyrządów lub urządzeń zasilanych energią elektryczną nie stanowiących wyposażenia pokoju, za wyjątkiem maszynek do golenia, suszarek do włosów, ładowarek do telefonów komórkowych i laptopów.

16. Na całym terenie Hotelu zabronione jest palenie tytoniu. Jeśli w pokoju lub na balkonie pokoju hotelowego palono tytoń, Gość hotelowy zameldowany w tym pokoju zostaje obciążony kwotą 500zł jako odszkodowanie za pranie zasłon, wykładziny, kołder oraz poduszek itp. 

17. Gość hotelowy odpowiedzialny za wywołanie alarmu pożarowego w Hotelu na skutek palenia tytoniu przez siebie lub osoby go odwiedzające zostaje obciążony kwotą w wysokości 3.000 PLN.

18. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany, a w przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie przekaże je jako odpad komunalny, na cele charytatywne lub do użytku publicznego.

19. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokój hotelu.

20. Jeśli Gość pod wpływem alkoholu i /lub środków odurzających zakłóca spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie hotelu, może zostać z niego usunięty.

21. Opłata za zagubioną kartę pokojową wynosi 50 zł. Wydawanie nowej karty w godzinach pracy recepcji.